آموزشی

نکاتی که باید راجع به مدل دادن به موها بدانید !

۱. قبل از حالت دادن موهای خود را با روغن آرگان درمان کنید

حالت دادن به موهای شما می تواند به محصولات مراقبت از مو زیادی نیاز داشته باشد که می تواند به موهای شما آسیب برساند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که قصد دارید موهای خود را بدون اسپری محافظ حرارتی حالت دهید. برای اینکه مطمئن شوید موهای زیبا و سالمی دارید که به خوبی درخشنده هستند، باید مطمئن شوید که موهای خود را به درستی شسته و درمان کرده اید. یک ماسک مو را به برنامه مراقبت از موی خود اضافه کنید و موهای خود را با روغن آرگان تغذیه کنید. انجام این کار ۵ دقیقه طول می کشد و تفاوت زیادی در ظاهر موهای شما ایجاد می کند!

۲. برای از بین بردن موهای زائد از سرم مو استفاده کنید

اگر با موهای ریزش موی کوچکی که موهایتان را خراب می کنند مبارزه می کنید، می توانید به راحتی با استفاده از سرم مو روی موهایتان قبل از برس زدن موهایتان، از شر آنها خلاص شوید. سرم‌های مو نه تنها با یک محصول طبیعی مراقبت از مو که موهای شما را چرب نمی‌کند، راه عالی برای پایین نگه داشتن موهایتان هستند، بلکه مواد مغذی زیادی به موهای شما اضافه می‌کنند که باعث رشد مو و تقویت تارهای مو می‌شوند.

۳. از روغن آرگان به عنوان یک نرم کننده عمیق استفاده کنید

روغن آرگان یک محصول باورنکردنی مو است که فواید طبیعی زیادی را برای شما به ارمغان می آورد! این فواید آنقدر باورنکردنی هستند که در شامپوها، نرم کننده ها و محصولات مراقبت از مو استفاده می شوند. هنگامی که روغن آرگان به عنوان یک نرم کننده عمیق استفاده می شود، برای مبارزه با موهای وز، بازسازی موهای کدر با آنتی اکسیدان ها و افزودن لایه ای محافظ به موهای شما فوق العاده است. این یک محصول کاملاً ضروری برای افرادی است که می خواهند موهای خود را با یک ماده کاملاً طبیعی تغذیه و حالت دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *