آموزشی

چگونه موها را پرپشت تر نشان دهیم ؟

آیا با موهای نازک به دنیا آمدید؟  ما بهترین راه‌ها برای ضخیم‌تر نشان دادن موها را با برخی از بهترین محصولات، ابزار مو، و نکات و ترفندهای موجود در جامعه مراقبت از مو گردآوری کرده‌ایم. قبل از اینکه بیرون بروید و برخی از درمان‌های ظالمانه مو را برای موهای ضخیم‌تر امتحان کنید که حتی ممکن است کارساز نباشد، حتما این نکات و ترفندها را امتحان کنید تا موهای ضخیم فوق‌العاده‌ای را بدون آسیب رساندن به موهایتان باز کنید!

اول حالت دهید ، سپس موهای خود را بشویید

تا زمانی که به یاد دارید، روال شستن موهای شما یکسان بوده است. شامپو بزنید تا موهایتان کف کند ، آبکشی کنید، تکرار کنید، سپس حالت دهنده؟ خوب، این ممکن است یکی از دلایلی باشد که موهای شما همیشه نازک و صاف به نظر می رسند!
دفعه بعد که برای شستن موهای خود زیر دوش می روید، سعی کنید کمی شرایط را تغییر دهید و قبل از استفاده از شامپو موهای خود را حالت دهید.
هنگامی که بعد از شستن موهایتان از نرم کننده استفاده می کنید، نرم کننده موهایتان سنگین می شود و موهایتان را صاف می کند و باعث می شود موهای نازک شما بیشتر صاف و نازک شوند.
شامپو کراتینه با روغن آرگان را امتحان کنید.

برای تقویت مو از ماسک مو استفاده کنید

موهای نازک و شکننده در حال حاضر بسیار احتمال دارد که هنگام برس زدن و حالت دادن به موهای خود پاره شوند و بشکنند. این می تواند باعث شود موهای شما حتی نازک تر به نظر برسد، بنابراین می خواهید اقدامات پیشگیرانه ای انجام دهید تا مطمئن شوید موهای شما ضخیم تر به نظر می رسد. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید موهایتان را ضخیم‌تر نشان دهید، درمان آن‌ها با ماسک موی حالت دهنده عمیق است که تارهای مو را تغذیه و تقویت می‌کند. ما ماسک موی ضروری با روغن آرگان را توصیه می کنیم تا به تغذیه و آبرسانی موهای شما کمک کند تا موهایی قوی داشته باشید.

برای حجم بیشتر، هنگام سشوار کشیدن برس بزنید

یکی از راه‌های حالت دادن به موهایتان که ضخیم‌تر به نظر برسد، حجم دادن به موهایتان است. برای اینکه حجم بیشتری داشته باشید تا موهایتان ضخیم تر به نظر برسد، برس مو و سشوارتان را بردارید و در حین سشوار کشیدن موهایتان را به سمت بالا از ریشه ها دور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *